Thursday the nice date ((20.12.2012))


Assalamualaikum readers! Alhamdulillah berpeluang saya, Dhira yang gojes ni update blog hehe. So hari ni hari Khamis dan tarikhnya sangat indah. 20.12.2012 ((Twenty-Twelve-Twenty-Twelve)) Tapi malangnya dihari yang indah pada tarikh yang indah saya tidak kemana-mana :(( Boring sungguh. So rasa nak update blog pule. Hehe. Eee speaker laptop ni rosak. Mencik ah tak boleh dengar lagu. Tak feel nak update blog ku yang gojes ni. Hehehe. So tadi Wan beli kan saya Chatime ((chocolate hazelnut with pearl)) dengan 3 subway cookies ((double chocolate chip)) Amboi boypreng saya tu mmg suka nak bagi saya gemuk. Hm hm hehe anyway sedap sangat! Dia baik, saya sayang dia hehehehehe :3 So hari ni tak update gambar pun kat instagram. Tak rasa cam nak ambik gambar lew. Kita kan buruk :(( So, nanti-nanti jelah. Eh awak! Ye awak! Birthday kita lagi 2 hari :p Hehehehehe. Okay lah, nnt insyaAllah ada masa kita update lagi. Sampai ketemu lagi! Assalamualaikum :)

xoxo, D *publish*