22nd December 2012


Assalamualaikum readers! Hari ni alhamdulillah, genap lah saya berumur 16. Alhamdulillah juga Allah telah memanjangkan usia saya. Oh dan selamat hari jadi juga kepada sesiapa yang hari jadi nya pada hari ni. Terutama sekali awak Diana Turidi. If you read this, HAPPY BIRTHDAY! :)


So gambar kat atas ni ialah gambar a slice of red velvet ye. Mom belikan this cake for me. Phew mmg sedap menarik tertarik dia mmg the bomb lah kan. Thank you mom! Daddy pulak bawak pergi Sunway Pyramid and belanja kitaorang semua makan kat apa steambot restoran tah haha. But so far now, tak dapat hadiah lagi :(( Hehehe it's okay, saya sabar :p Sayang saya ni dah wish saya dah berkali-kali. Haha. Tapi hadiah tak dapat lagi :p Hehehe lek sayang, gurau sajeeee :p So okay lah! Ni je update tentang birthday saya pada hari ni iaitu 22nd December 2012. I'll surely gonna miss today. And insyaAllah kalau panjang umur, akan bertemu lagi dengan kamu ya 22nd December 2013. You are always my fave date 22nd December! So yeah, HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

xoxo, D *publish*